2009年4月23日 星期四

重複又重複

近來大家都少了寫blog,想必是工作忙了.
不知大家是否有同感,雖然生活和工作都不見得清閒,但久不久就有悶的感覺.
工作時還好,但老是在搭車時覺得自己是孤獨的人,很無liu.
頗喜歡開會和同事交流,但又會在開到2小時後覺得不能集中.
開了無數個sxxd家長feedback會,常問自己,他回家後會試我講的方法嗎?又想,同事和我一起見家長,我的'台詞'他/她都背熟了吧?
有時又氣又無奈.有次有個粗ho的老爸劈頭贈我一句:"你講都冇用架,咩優點咩自信呀,佢人'春'冇藥醫,冇鬼用!"我hing到ber一聲,大佬,你個仔來架!
就快一年了,我問自己,出年有咩大計?點樣超越自己?大家有什麼大計?

4 則留言:

小星 提到...

搭車時覺得自己是孤獨的人

me think that during eating alone...
so frequent, so sad

提到...

yes that's a lonely moment too, I even found an excuse to refuse a 'zhuyum's invitation for lunch, to avoid getting into power camps. how often can you lunch leeonna and krix them?

小星 提到...

won't be often ga...we dun see each other often, we have diff 'O day' ma

Ku Yeung Kit Yu Kitty 提到...

孤單....因為孤單, 所以明年選擇CCC.