2008年9月22日 星期一

可愛ja 笠人

四個可愛ja笠人,各有可愛之處:

阿一: 踏實地做著救校工作,好忙,百忙中打了個招呼,充心地說了句: "多謝你雪中送炭".
阿二: 熱心地投入每項工作, 熱愛學生,尊重老師, 細心地交帶我的守護神: "記住通知工友,等華姑娘來時有人準備好茶水,還要向大家通知一聲,我們也有駐校."
阿三: 當日時機未到,守護神温馨提示還是擇日再來.
阿五(因我絕對不敢叫ja 笠人做阿四): 默然打量小小的我, 然後贈一句: "點解來暗戀補習社做呀,咩你揾唔到工咩? 有好多大geh辦事團體架?!" 他太cute了,我忍不住大笑! 同佢講: "我自幼家貧,受了暗戀補習社的恩惠,有bonding".他又好cute地說: "咦,係wor,咁我以前用過暗戀補習社d自修室,都要回饋吓先得wor...." 我笑到停唔到 :D

1 則留言:

小星 提到...

好鍾意五號