2008年11月15日 星期六

雜耍

越來越覺得自己是個雜耍ex.
由幼稚園到小學到中學,由免費到半費到全費,都有沾邊.
最好笑就係幼稚園的同事說: 其實阿老板真係好錫你,佢冇叫你做埋成人rehab的服務.
嘩,如果做得到我或者可以去國家雜技團撈個一官半職了!
十月時發覺原來自己幼稚園那一份是頂了cx的位, 妙哉,冇人夠我雜!
但我喜歡這樣的工作,讓我有機會把過去兩年學了的theory和工具應用出來,加以consolidate.
當然,這樣下去不能發展出expertise.
因此我會讓自己雜耍一兩年,然後找出較明確的方向發展.

2 則留言:

小星 提到...

你太強了

提到...

咁其實我要賣的小學包比你少呀~