2008年10月8日 星期三

金融海嘯

這話題太heat了,ngo也不例外.
有同事的媽媽為兩個男人損失了過百萬.
有同事因為樓市冰河期一層樓甩不了手.
我因為太窮了,冇錢買入,所以幸不損手.
有朋友問:你的樓點呀?
那是我和老公仔一個很humble的巢,現在下滑冇所謂呀,始終是要有個巢的.
但朋友說:如果銀行倒閉,按揭是要立即還清的! 太可怕了.
即時我們又想到工作的穩定性.
我們的工作有多穩定?
難說呀,今日可以是山珍,他日呢?
要兩手準備,我們可以做什麼?

3 則留言:

Ku Yeung Kit Yu Kitty 提到...

I didn't invest also, but I am thinking of buying some HSBC stock this week. hahahaha

Alice 提到...

"但朋友說:如果銀行倒閉,按揭是要立即還清的! " 我一路都唔知, 我仲好天真地以為, 銀行執笠,我地唔駛還,筆債項會消失~

提到...

哈哈我都有咁諗過:D
We're just too simple and naive !