2008年10月20日 星期一

喜見大師與仙女

今日見到大師,
在陽光和煦的工作室,她一貫地默默gan '雲'.
彷彿是萬里祥雲外的一點靈犀,彈指間hin動著你我凡夫的一切.
我謝過她早前的幫忙,閒聊了兩句.
她問我工作可好,我說好好呀,很有趣的孩子.
她微笑點頭,是大師感到安慰嗎? (係就好了:p)
她又問起雪人,說到半職時稍有難色, 嘻嘻, 心裏那一句是不是 "真浪費"?
...
後又訪何仙女, 有如一貫的優雅,她叫了我一句xxx, 如空谷幽蘭吐出一口仙氣,好lum呀:p

4 則留言:

Alice 提到...
作者已經移除這則留言。
Alice 提到...

我都覺得好唔甘心,當個個同學都賺緊幾萬蚊時,我只係得一半人工。而家仲係要好慳好慳咁,生活得好艱苦。但無辦法,邊個叫自己身體唔爭氣。而家身體無之前咁差,但屋企的問題又好似雷曼兄弟咁爆煲,呢單都有排我搞,頭大!

等我身體的毛病好番晒, 我屋企的問題又處理好之後,我會想返全職。不過唔知戀社有無錢請我做全職呢??

提到...

3 'sui' is followed by 6 'wong',
persevere and persist your effort,
you'll see sunshine soon :D

Ku Yeung Kit Yu Kitty 提到...

身体最要紧呢~
我虽是全职,但工作量应该只有0.2!!
当自己在休息状态吧~